yalovada bal sezonu



             
 Baharda başladılar petek gözlerine böyle bal atmaya.

 




Böylede  sırladılar.


   
Böylede ALLAH ,ın izni ile   bana kavanozlamak düştü......Sonbaharda karniol arılarıma depolamaları icin koyu şerbet verdim,  baharda teşfik şer betlemesi falan yapmadım,kat atarken  de 10,  ham peteği hepsini  birden koydum, ne teşfik ne tek ,tek  cerceve koymak gibi işlemler olmadan yukarıdaki resimlerdeki gorüntüler oldu ALLAH CC , ŞÜKÜRLER OLSUN.


Bu  sene 40 kovan böldüm   ana arılarıda  yeni 2016 ,lı nasip olursa hepsi cıkarsa 2017 baharında yarısını satmayı düşünüyorum .
      Gökhan kardeşede ALLAH razı olsun diyorum işlerinde başarılar diliyorum. ALLAH  cc daim sıhhat  afiyet versin


Yorumlar

  1. Bereketli olsun.
    Memnun kalmanıza çok sevindim. Sayenizde Karniyol arısının Yalova bölgesine uyumlu olduğunu bir kez daha görmüş olduk.

    Şimdi vakit varoa ile mücadele vakti...
    Gazanız mübarek ola :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gökhan aynen karniol arısı yalovaya olumlu .Ben 25-30 kg bir kovandan bal aldıgımı bilmiyorum.Dediğin gibi varova cok,cok önemli, ben bu sene yeni organik kullanıyorum. İNŞALLAH iyi olur.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sonbahar günlerinde.